-
geen
eindeloos intypen van formulieren meer nodig
-
geen
verwarring over onduidelijke opgaven: de exposant is nu
verantwoordelijk voor de juistheid van de tekst
-
bevestiging
van ontvangst van de inschrijving gaat automatisch. Bovendien kan de
exposant
zelf zien hoe
en met welke hond(en) hij/zij is ingeschreven door met zijn
inschrijfnummer en wachtwoord opnieuw in te loggen
-
het
ras + variëteit wordt gekozen uit de lijst van bijna 400 door de
FCI erkende rassen; dus geen gepuzzel meer
-
allerlei
controles op de invoer, zo wordt bv. de
leeftijd van de hond in relatie met deelnameklasse automatisch
gecontroleerd
-
het
inschrijfgeld wordt automatisch berekend waardoor de exposanten bijna altijd het juiste bedrag zullen overmaken.
-
de
organisatie heeft op elk moment via internet inzicht in het verloop
van de inschrijvingen
-
de
organisatie kan al tijdens de inschrijfperiode eventuele wijzigingen
aanbrengen
-
exposant
kan later nog een hond toevoegen; deze komt automatisch onder
dezelfde exposant te "hangen"
-
allerlei
beheermogelijkheden, bv. het beoordelen en vrijgeven van aanmeldingen
-
de
gegevens komen digitaal beschikbaar in de vorm van tabellen.
Deze kunnen direct worden verwerkt door uw eigen software (bv.
Microsoft Access) voor het aanmaken van de catalogus en benodigde
overzichten, facturen, keurverslagen enz.
-
installatie
is minutenwerk, het plaatsen van een hyperlink op uw website is voldoende.
(Natuurlijk zullen diverse zaken tevoren goed moeten worden
afgestemd.)
-
de
sluitingstermijn van de inschrijving kan vaak later, doordat de
inschrijfgegevens direct digitaal beschikbaar zijn. Bij
een latere sluiting van de inschrijving kunt
u meer aanmeldingen verwachten